شرکت اندیشه آفرینان شریف با هدف پرورش خلاقیت و شکوفایی استعدادها و همچنین بالا بردن توان علمی و مهارتی افراد، برای هر گروه سنی برنامه آموزشی متناسب با آن گروه مهیا نموده است. از نظر ما رباتها بر خلاف ظاهر سرد و خشکشان بسیار دوست داشتنی هستند برای حس دوست داشتنی بودن آنها کافی است به دوران کودکی و زمانی که اولین ادم آهنیها وارد بازار شده بودند باز گردیم که «حتی از تماشای آنها نیز لذت میبردیم» و یا ماشین کنترلی، هواپیمای کنترلی یا هلی کوپتر کنترلی را در نظر بگیریم که حتی امروزه نیز از تماشای آنها لذت برده و هیجان زده میشویم.

حال اگر خود شخص توانایی ساخت آن را پیدا کند، چه حسی خواهد داشت؟ به نظر ما بهترین راه برای آموزش رباتیک ساخت اسباب بازی است زیرا قطعا دانش آموزان اگر بدانند در آخر دوره می‌توانند اسباب بازی مورد علاقه‌شان را، که خود ساخته‌اند بدست بیاورند و به یکی از آرزوهایشان برسند، شبانه روز تلاش خواهند کرد که زودتر دوره را به اتمام رسانده و به آن توانایی برسند.

رویکرد متفاوت شرکت اندیشه آفرینان شریف برای آموزش رباتیک و استفاده از علاقه دانش آموزان به اسباب بازی‌ها و هیجان بازی و مسابقه دادن با آنها باعث جذب بیشتر و افزایش بازده یادگیری خواهد شد. برای فهم مطالب پایه بازیهای سادهای را طراحی کردهایم که قابل استفاده برای دامنه وسیعی از دانشآموزان از پیش دبستانی تا دبیرستان می‌باشد. در پایان هر دوره دانش‌آموز یاد میگیرد چگونه یکی از اسباب بازیهای مورد علاقه خود را بسازد و یا قابلیت‌های آن را افزایش دهند و به این واسطه به صورت ناخودآگاه علم رباتیک را بیاموزد.

ربات ابتدایی

آشنایی با ربات ابتدایی :

هدف از این دوره آشنایی دانش ­آموزان با مفاهیم الکترونیکی به­ وسیله­ آزمایشات ساده و قطعات مکانیکی مورد استفاده در ربات و در آخر آشنایی با نحوه­ ی ساخت و راه­ اندازی یک ربات ساده است. که خلاقیت دانش­ آموز را در ساخت مکانیک ربات بارور می­سازد.

اهداف آموزشی:

از جمله مطالبی که دانش آموزان در این دوره آموزش می­بینند عبارت است از:

  1. بارور نمودن استعداد و خلاقیت دانش­ آموزان در ساخت مکانیک ربات
  2. آشنایی با علم رباتیک
  3. آشنایی با مفاهیم الکترونیکی
  4. آشنایی با خازن و مدارات شارژ و دشارژ
  5. آشنایی با برخی قطعات الکترونیکی جذاب و پرکاربرد از جمله بازر، LED، دیود و …
  6. آشنایی با نحوه­ی راه­اندازی موتور
  7. آشنایی با نحوه­ی کار و کاربرد کلید Push Switch و کلید On/Off
  8. آشنایی با مدارات سری و موازی
  9. آشنایی با مکانیک ربات
  10. ساخت شاسی و بدنه­ی فلزی
  11. آشنایی با ربات کنترل دستی و ساخت آن
  12. برگزاری مسابقات ربات جنگجو

 

طرح درس

جلسه اول تا پنجم:

– مقدمه­ای بر رباتیک

–  توضیحات کلی در مورد سیستم آموزشی

– آشنایی با قطعات پک ربات- آموزش ولتاژ و جریان

– توضیح مقاومت و نحوه­ ی خواندن مقدار اهمی مقاومت

– توضیح دیود، LED و بِرِدبُرد

– انجام آزمایش ۱ ،۲ و ۳

– توضیح مواد رسانا ، نارسانا و خازن

– انجام آزمایش ۴و۵

– آشنایی با بازر و موتور و نحوه­ ی کار آن

– انجام آزمایش ۶ و ۷

 

جلسه ششم تا یازدهم:

– توضیح مدار سری با استفاده از LEDها و مقاومت

– انجام آزمایش ۸ و ۹

– توضیح مدار موازی با استفاده از LEDها و مقاومت

–  انجام آزمایش ۱۰

–  توضیح در مورد چگونگی اتصال المانها

–  آموزش پتانسیومتر

– انجام آزمایش ۱۱ و ۱۲

– تکمیل المانها و آشنایی با برد ریموت

ربات ۳ کاره

آشنایی با ربات سه  کاره:

هدف از این دوره آشنایی مقدماتی با علم الکترونیک با استفاده از مثال­های ساده و استاندارد است،آشنایی با چهار ربات کنترل دستی، حل ماز و دنبال کننده نور از خصوصیات منحصر­به­ فرد این دوره است، مسئولین مدارس می­توانند به دلخواه هر یک از این ربات­ها یا همه­ی آن­ها را به­منظورآموزش در نظر بگیرند .

اهداف آموزشی:

از جمله مطالبی که دانش آموزان در این دوره آموزش می­بینند عبارت است از:

– آشنایی با علم رباتیک

– آشنایی با مفاهیم الکترونیکی

– آشنایی با مفاهیم مکانیکی

– آشنایی با قطعات الکترونیکی پرکاربرد

– آشنایی با مدار راه انداز موتور(Driver) و ساخت آن

– آشنایی با ربات تعقیب نور و ساخت آن

– آشنایی با ربات حرکت در مسیر پرپیچ و خم و ساخت آن

– آشنایی با ربات کنترل دستی و ساخت آن

 

طرح درس:

جلسه اول تا پنجم:

– آشنایی با انواع مسابقات رباتیک دانش آموزی

– آموزش مفاهیم اصلی الکترونیک: ولتاژ، جریان و مقاومت

– آموزش نحوه­ی کارکرد جعبه دنده

– قانون اهم

– آشنایی با واحدهای فرعی بزرگتر از واحد(کیلو، مگا، گیگا)

– آموزش لحیم کاری

– آشنایی با ولتاژ AC & DC

– آشنایی با دیود

– آشنایی با ال ای دی

– آشنایی با خازن

 

جلسه ششم تا دهم:

   – آشنایی با موتور

– آشنایی با ترانزیستور و مدار پل H

– آشنایی با مدارات مجتمع

– آموزش نحوه اتصال باتری ها

– تحلیل برد درایور و ریموت

 

جلسه یازدهم تا شانزدهم:

  – آشنایی با LDR

– آشنایی با میکرو­سوئیچ

– آشنایی با پتانسیومتر

– تحلیل مدار ربات تعقیب نور و تحلیل مدار ماز

ربات ۴ کاره

آشنایی با ربات چهار کاره:

هدف از این دوره آشنایی مقدماتی با علم الکترونیک با استفاده از مثال­‌های ساده و استاندارد است،

آشنایی با چهار ربات کنترل دستی، حل ماز، دنبال کننده نور و رهیاب آنالوگ از خصوصیات منحصر­به­ فرد این دوره است، مسئولین مدارس می­‌توانند به دلخواه هر یک از این ربات­ها یا همه­ی آن­ها را به­ منظور آموزش در نظر بگیرند.

اهداف آموزشی:

از جمله مطالبی که دانش آموزان در این دوره آموزش می­‌بینند عبارت است از:

  1. آشنایی با علم رباتیک
  2. آشنایی با مفاهیم الکترونیکی
  3. آشنایی با مفاهیم مکانیکی
  4. آشنایی با قطعات الکترونیکی پرکاربرد
  5. آشنایی با مدار راه انداز موتور(Driver) و ساخت آن
  6. آشنایی با ربات تعقیب نور و ساخت آن
  7. آشنایی با ربات حرکت در مسیر پرپیچ و خم و ساخت آن
  8. آشنایی با ربات کنترل دستی و ساخت آن
  9. آشنایی با ربات تعقیب خط آنالوگ و ساخت آن

طرح درس:

جلسه اول تا پنجم:

– آشنایی با انواع مسابقات رباتیک دانش آموزی

– آموزش مفاهیم اصلی الکترونیک: ولتاژ، جریان و مقاومت

– آموزش نحوه­ی کارکرد جعبه دنده

– قانون اهم

– آشنایی با واحدهای فرعی بزرگتر از واحد(کیلو، مگا، گیگا)

– آموزش لحیم کاری

– آشنایی با ولتاژ AC & DC

– آشنایی با دیود

– آشنایی با LED

– آشنایی با خازن

جلسه ششم تا دهم:

– آشنایی با موتور

– آشنایی با ترانزیستور و مدار پل H

– آشنایی با مدارات مجتمع

– آموزش نحوه اتصال باتری ها

– تحلیل برد درایور و ریموت

جلسه یازدهم تا شانزدهم:

– آشنایی با LDR

– آشنایی با میکرو­سوئیچ

– آشنایی با سنسور مادون قرمز

– آشنایی با پتانسیومتر

– تحلیل مدار ربات تعقیب نور، تحلیل مدار ماز و تحلیل مدار تعقیب خط

ربات نقاش

این محصول همانند ربات‌های آتش‌نشان و ۴ کاره در دوره مقدماتی ارائه می‌شود که با استفاده از آن می‌توان اشکال هندسی مانند: دایره، مربع، مثلث و … را ترسیم نمود.

از ویژگی‌های این ربات می‌توان به افزایش قدرت کنترل و تمرکز دانش آموزان در هنگام کشیدن اشکال هندسی توسط ربات اشاره کرد.

ربات آتش‌نشان

آشنایی با ربات آتش‌نشان:

هدف از این دوره آشنایی مقدماتی با علم الکترونیک با استفاده از مثال­‌های ساده و استاندارد است، با استفاده از آموزش عملی و بکارگیری مفاهیم آموزش داده شده در ساخت این ربات می­‌توان، گام مؤثری در شناساندن استعداد فردی به دانش­‌آموزان و اولیاء برداشت.

اهداف آموزشی:

از جمله مطالبی که دانش آموزان در این دوره آموزش می­‌بینند عبارت است از:

  1. آشنایی با انواع مسابقات رباتیک و نحوه­ی شرکت در آن­ها
  2. آشنایی با علوم الکترونیک، مکانیک و کامپیوتر
  3. آموزش عملی مونتاژ و لحیم کاری بردهای الکترونیکی
  4. آشنایی مقدماتی در زمینه طراحی مدارات الکترونیکی متناسب با نیاز
  5. آشنایی با مدار راه انداز موتور(Driver) و ساخت آن
  6. آشنایی با ربات تعقیب نور و ساخت آن
  7. آشنایی با ربات کنترل دستی و ساخت آن
  8. تست ربات و اطفای آزمایش‌ حریق
  9. آشنایی برای ساخت ربات‌های پیشرفته

طرح درس:

جلسه اول تا پنجم:

– آشنایی با علم رباتیک

– آشنایی با انواع مسابقات رباتیک دانش آموزی به همراه نمایش فیلم

– آشنایی با مفاهیم اصلی الکترونیک از جمله ولتاژ، جریان و مقاومت

– آموزش نحوه­ی کارکرد جعبه دنده

– آموزش قانون اهم- آشنایی با PCB و آموزش لحیم­کاری

– آشنایی با ولتاژ DC و AC

– آشنایی با دیود و LED و کاربرد آن­ها

– آشنایی با خازن، انواع خازن و کاربرد آن.

جلسه ششم تا دهم:

– آشنایی با موتور

– آشنایی با ترانزیستور و مدار پل H

– آشنایی با مدارات مجتمع

– آموزش نحوه اتصال باتری ها

– تحلیل برد درایور و ریموت

جلسه یازدهم تا چهاردهم:

– تحلیل حرکت آسانسور

– آشنایی با LDR

– آشنایی با پتانسیومتر

– تحلیل مدار ربات

– تست کامل ربات

ربات رهیاب حرفه­‌ای

آشنایی با ربات رهیاب حرفه­‌ای:

در این دوره علاوه بر آشنایی بیشتر با علم الکترونیک، مکانیک و کاربرد کامپیوتر در رباتیک، تمامی مراحل طراحی و برنامه‌نویسی ربات به عهده خود دانش­‌آموزان است و دانش­‌آموز با استفاده از آموختهها و خلاقیت خود، می­‌بایست، طراحی یک ربات بهینه از نظر سرعت و دقت را  انجام دهد.

اهداف آموزشی:

  1. آشنایی با طراحی مدارهای هوشمند
  2. کار با سنسورها
  3. ساخت مکانیک ربات رهیاب n سنسور
  4. ساخت سخت‌افزار ربات
  5. آشنایی با میکروکنترلر AVR و برنامه­‌نویسی در محیط Codevision
  6. آشنایی با نرم افزارهای شبیه‌سازی الکترونیکی
  7. شرکت در مسابقات کشوری

طرح درس:

جلسه اول تا پنجم:

– توضیحات کلی در مورد مسابقات رباتیک

– آموزش سنسورهای مادون قرمز

– شروع ساخت مدار سنسورهای تعقیب خط

– آشنایی با تاثیر چیدمان سنسورها در حرکت ربات

– تست برد سنسور

جلسه ششم تا دهم:

– آموزش درایور L298

– آموزش رگولاتورهای ۷۸۱۲ و ۷۸۰۵

– دلایل لزوم استفاده از رگولاتور و درایور

– ساخت مدار اصلی ربات

جلسه یازدهم تا پانزدهم:

– آشنایی با نرم افزارهای کدویژن و پروتئوس

– آموزش برنامه­‌نویسی

– آشنایی با مکانیک ربات

– آشنایی با پروگرام کردن ربات

جلسه شانزدهم تا بیستم:

– شبیه‌سازی مدار ربات

– نوشتن برنامه برای ربات

– نوشتن برنامه کامل ربات

– راه­ اندازی ربات

طرح درس:

جلسه اول تا پنجم:

– توضیحات کلی در مورد مسابقات رباتیک

– آموزش سنسورهای مادون قرمز

– شروع ساخت مدار سنسورهای تعقیب خط

– آشنایی با تاثیر چیدمان سنسورها در حرکت ربات

– تست برد سنسور

جلسه ششم تا دهم:

– آموزش درایور L298

– آموزش رگولاتورهای ۷۸۱۲ و ۷۸۰۵

– دلایل لزوم استفاده از رگولاتور و درایور

– ساخت مدار اصلی ربات

جلسه یازدهم تا پانزدهم:

– آشنایی با نرم افزارهای کدویژن و پروتئوس

– آموزش برنامه­‌نویسی

– آشنایی با مکانیک ربات

– آشنایی با پروگرام کردن ربات

جلسه شانزدهم تا بیستم:

– شبیه‌سازی مدار ربات

– نوشتن برنامه برای ربات

– نوشتن برنامه کامل ربات

– راه­ اندازی ربات

ربات امدادگر

آشنایی با ربات امدادگر:

 

در این دوره، دانش ­آموزان پس از گذراندن دوره پیشرفته (ربات رهیاب)، با نسل جدیدی از ربات­‌ها با قابلیت­‌های خاص آشنا می‌شوند. ربات امدادگر رباتی است که علاوه بر مسیریابی و عبور از مسیرهای سخت، قابلیت جابجا نمودن اجسام را دارد. در پایان این دوره دانش­‌آموزان آمادگی لازم را برای حضور در رقابت­‌های کشوری و جهانی را دارند.
 
اهداف آموزشی:
از جمله مطالبی که دانش آموزان در این دوره آموزش می­‌بینند عبارت است از: 
  1. آشنایی با انواع مسابقات رباتیک و نحوه­ی شرکت در آن­ها
  2. آشنایی با علوم الکترونیک، مکانیک و کامپیوتر
  3. آشنایی با انواع موتورهای رایج در رباتیک
  4. کار با سنسورهای آلتراسونیک برای تعیین فاصله
  5. کسب مهارت در برنامه نویسی پیشرفته
  6. آشنایی با نحوه­‌ی ساخت ربات‌های پیشرفته

طرح درس:

جلسه اول تا پنجم:

 – آشنا کردن دانش­‌آموزان با ربات امدادگر و مسابقات این رشته

– آشنا کردن دانش­‌آموزان با ساختار مکانیکی ربات­های امدادگر

 – آشنایی با انواع موتورهای مورد استفاده در رباتیک

 – یادآوری سنسورهای مادون­‌قرمز، میکروکنترلر، درایور، رگولاتور و نحوه­‌ی راه­‌اندازی موتور

 – ساخت مدار سنسورها.

جلسه ششم تا دهم: 

– ساخت مدار اصلی ربات

– ساخت مکانیک ربات

– آموزش راه­‌اندازی و کار با نمایشگرهای LCD

– آموزش مبدل آنالوگ به دیجیتال (ADC)

جلسه یازدهم تا پانزدهم:

– راه­‌اندازی قسمت تعقیب­ خط

– آموزش PWM

– آموزش راه­‌اندازی سنسور تشخیص مانع

– آموزش راه­‌اندازی سنسورهای تشخیص رنگ نقره­‌ای

– آموزش کار با سنسورهای فاصله‌­یاب مافوق صوت.

جلسه شانزدهم تا بیستم:

– آموزش برنامه­‌نویسی جهت تشخیص مصدوم با استفاده از سنسورهای آلتراسونیک

– آموزش برنامه‌نویسی حمل مصدوم

– آموزش برنامه­‌نویسی قرار دادن مصدوم.

جلسه بیست و یکم تا بیست و پنجم:

– تکمیل و بهبود برنامه‌ی اتاق آخر

ربات جنگنده بزرگ

آشنایی با ربات جنگنده بزرگ:
در این دوره دانش ­آموزان با ابزارآلات مکانیکی و نحوه­‌ی استفاده از آن­‌ها آشنا می­‌شوند و با بهره‌گیری از روش­‌های کارگاهی و خلاقیت ذهنی خود، طراحی ربات را شخصاً انجام می­‌دهند. در پایان این دوره دانش­‌آموزان با برگزاری مسابقه ربات­‌های جنگنده، توانایی ربات­‌های خود را به نمایش می­‌گذارند.
اهداف آموزشی:
از جمله مطالبی که دانش آموزان در این دوره آموزش می­‌بینند عبارت است از:
  1. آشنایی با قواعد مکانیکی
  2. آشنایی با چرخ دنده و گیربکس و ….
  3. آشنایی با مهارت­‌های مکانیکی
  4. ساخت سخت‌افزار ربات جنگنده
  5. آشنایی با نحوه­‌ی ساخت جک­‌ها در کارخانجات

طرح درس: 

جلسه اول تا پنجم:

– آشنایی با رباتیک

– مزایای شرکت در دوره­‌های رباتیک

– نمایش ربات‌های جنگنده­ای که در جهان ساخته شده­‌اند به هدف ایجاد دید لازم جهت طراحی ربات جنگنده

– توضیح ربات آموزشی

– آشنایی با اصول طراحی مکانیکی و آموزش نرم­‌افزار Catia  Part design

– آموزش نرم­‌افزار Catia محیط ۳D

– آموزش نرم­‌افزار Catia محیط اسمبلی

جلسه ششم تا دهم :

– آشنایی با کارگاه، ابزار، مواد اولیه، اره کاری و برش صفحه­‌های ربات

– آشنایی با سوهان­‌کاری، سوراخ­‌کاری و اعمال آن­‌ها برای ساخت ربات

– آشنایی با انواع موتور و گیربکس و سوار کردن موتورها بر روی ربات

– آشنایی با سیستم­‌های پنوماتیکی و ادامه­‌ی ساخت ربات

– ساخت ریموت کنترلر و آشنایی با نحوه کنترل موتورها و جک‌ها

جلسه یازدهم تا چهاردهم:

– ساخت ریموت کنترلر  و آشنایی با نحوه کنترل موتورها و جک‌ها

– اتمام مراحل ساخت ربات و آزمایش و تست نهایی آن و رفع عیب احتمالی ربات

 

افتخارات

• کسب عناوین اول و سوم در لیگ مسیریاب توسط مدارس  رسا و سروش هدایت در مسابقات رباتیک جشنواره علمی پژوهشی تبیان

در سال ۹۵

 

• کسب عنوان قهرمانی در لیگ مسیریاب توسط مدارس بشری و قلم در مسابقات رباتیک پژوهشسرای جوان در سال ۹۵

 

• کسب مقام  اول در لیگ  مسیریاب و کسب عناوین اول تا سوم در لیگ مقدماتی توسط مدارس راه شایستگان و جهان تربیت

در مسابقات پژوهشسرای امیر کبیر ( جام خلیج فارس )  در سال ۹۵

 

• کسب مقام اول در مسابقات دانش آموزی دریا  در رشته ی ساخت شناور های دریایی توسط دبیرستان البرز نو در سال ۹۴

 

• کسب مقام اول در مسابقات رباتیک جشنواره علمی پژوهشی تبیان در لیگ مسیریاب توسط دبیرستان ابوریحان در سال ۹۴

 

• کسب مقام اول در مسابقات رباتیک جشنواره علمی پژوهشی تبیان در لیگ مسیریاب ابتدایی توسط دبستان سروش هدایت در سال ۹۴

 

• کسب مقام اول در مسابقات رباتیک جشنواره علمی پژوهشی تبیان در بخش دمو توسط دبستان سروش هدایت در سال ۹۴

 

• کسب مقام سوم در مسابقات رباتیک جشنواره علمی پژوهشی تبیان در لیگ مسیریاب توسط دبیرستان قلم در سال ۹۴

 

• کسب مقام دوم در مسابقات رباتیک جشنواره علمی پژوهشی تبیان در لیگ جنگجو توسط دبیرستان راه شایستگان در سال ۹۴

 

• کسب مقام سوم در مسابقات سازه ماکارونی جشنواره علمی پژوهشی تبیان توسط دبیرستان طلوع سبز درسال ۹۴

 

• کسب مقام دوم در مسابقات حباب ساز پژوهشسرای امیرکبیر(منطقه ۳) توسط دبیرستان فدک درسال۹۴

 

• کسب مقام سوم در مسابقات حباب ساز پژوهشسرای امیرکبیر(منطقه ۳) توسط دبیرستان فرزانگان درسال۹۴

 

• کسب مقام اول وسوم در مسابقات حباب ساز پژوهشسرای امیرکبیر(منطقه ۳) توسط دبستان معاد درسال۹۴

 

• کسب مقام اول و سوم در مسابقات رباتیک جشنواره علمی پژوهشی شهر تهران در لیگ مسیریاب توسط دبیرستان قلم و دبیرستان دخترانه علوی منطقه۵ درسال ۹۳

 

• کسب مقام اول در مسابقات رباتیک جشنواره علمی پژوهشی شهر تهران در لیگ امدادگر توسط دبیرستان راه شایستگان در سال۹۳

 

• کسب مقام دوم در مسابقات هوافضا جشنواره علمی پژوهشی شهر تهران در لیگ هاورگرافت توسط دبیرستان قلم در سال ۹۳

 

• کسب مقام سوم در مسابقات رباتیک پژوهشسرای امیرکبیر(منطقه ۳) توسط دبیرستان دخترانه روشنگران درسال۹۲

 

• کسب مقام اول در مسابقات رباتیک پژوهشسرای امیرکبیر(منطقه ۳) توسط دبیرستان دخترانه راه شایستگان درسال ۹۲

 

• کسب مقام چهارم در مسابقات سوم مسابقات آزاد ایران سال ۲۰۱۱ در رشته امدادگر توسط دبیرستان قلم

 

• کسب مقام سوم در مسابقات رباتیک پژوهشسرای امیرکبیر(منطقه ۳) توسط دبیرستان دخترانه روشنگران درسال۹۱

 

• کسب دو مقام اول در مسابقات رباتیک پژوهشسرای امیرکبیر(منطقه ۳) توسط دبیرستان دخترانه صبا درسال۹۱

 

• کسب مقام های اول و دوم در مسابقات رباتیک پژوهشسرای امیرکبیر(منطقه ۳) توسط دبیرستان های دانش و سروش در رشته امدادگر در سال۹۱

 

• کسب مقام های اول و دوم در مسابقات رباتیک پژوهشسرای امیرکبیر(منطقه ۳) توسط دبیرستان های دانش و سروش در رشته مسیریاب پیشرفته در سال۹۱

 

• کسب مقام های اول و دوم و سوم در مسابقات رباتیک پژوهشسرای امیرکبیر(منطقه ۳) توسط راهنمایی ولیعصر و راهنمایی نخبگان پند در رشته مسیریاب ساده در سال۹۱

 

• کسب مقام دوم در مسابقات رباتیک پژوهشسرای امیرکبیر(منطقه ۳) توسط دبیرستان دخترانه راه شایستگان درسال۹۱

 

• کسب مقام اول در مسابقات حباب ساز پژوهشسرای امیرکبیر(منطقه ۳) توسط دبیرستان نخبگان علامه درسال۹۱

 

• کسب مقام اول در مسابقات حباب ساز پژوهشسرای امیرکبیر(منطقه ۳) توسط راهنمایی توسعه صادرات درسال۹۱

 

• کسب مقام های اول و دوم و سوم در مسابقات حباب ساز پژوهشسرای امیرکبیر(منطقه ۳) توسط دبستان های سجادیه، بهار نو و معاد درسال۹۱

 

• کسب مقام اول در مسابقات حباب ساز پژوهشسرای امیرکبیر(منطقه ۳) توسط راهنمایی دخترانه طلوع درسال۹۱

 

• کسب مقام سوم مسابقات آزاد ایران سال ۲۰۱۰ توسط دانش­آموزان دبیرستان دانش

 

• کسب مقام دوم در مسابقات رباتیک جهانی سنگاپور در رشته امدادگر توسط دانش­آموزان دبیرستان دانش درسال۹۰

 

• کسب مقام اول در مسابقات رباتیک پژوهشسرای امیرکبیر(منطقه ۳) توسط دبیرستان پسرانه سروش درسال۹۰

 

• کسب مقام دوم در مسابقات رباتیک ابن سینا (منطقه۲) توسط دبیرستان دخترانه نخبگان علامه طباطبایی درسال۹۰

 

• کسب مقام دوم در مسابقات رباتیک پژوهشسرای امیرکبیر(منطقه ۳) توسط دبیرستان دخترانه روشنگران درسال۹۰

 

• کسب مقام دوم در مسابقات رباتیک پژوهشسرای امیرکبیر(منطقه ۳) توسط راهنمایی پسرانه ولیعصر(عج) درسال۹۰

 

• کسب مقام سوم در مسابقات رباتیک پژوهشسرای امیرکبیر(منطقه ۳) توسط دبیرستان پسرانه سروش درسال۹۰

 

• کسب مقام سوم در مسابقات رباتیک پژوهشسرای امیرکبیر(منطقه ۳) توسط دبیرستان دخترانه صبا درسال۹۰

 

• کسب مقام سوم در مسابقات خوارزمی (منطقه ۳) در رشته مسیریاب توسط دبیرستان پسرانه سروش درسال۹۰

 

• کسب مقام دوم در مسابقات کشوری IT CUP توسط اعضای شرکت در سال ۸۹

و…

Open chat
سوالی دارید؟ کلیک کنید.